Hacked facebook....

Sejak zaman sekolah menengah lagi aku pasang cita2 hacked laman2 web social ni..time tu masih lagi pakai friendster,myspace dll..dan kira berlambak la juga usaha aku nak cari teknik2 nak hacked benda2 ni..download software la..baca laman web sampai sejam laa..tengok dlm youtube la..tp time tu,satu pun x menjadi........semua minta bank in duit...mmg !@#%^ laaa aku nak bagi.....
dan dalam tahun ni la juga,aku chatting dgn kawan aku,kitaorg crita la pasal hacked password2 org ni..pasal time tu aku nak hacked email awek sorang tu..berdosa sungguh...hehe..
dan TIME tu laa juga,kawan aku bgtau benda ni X MUSTAHIL pasal dia pernah buat,tp x perfect.....
X PERFECT?? ......dan rupanya2nya kawan aku ni pun pakai idea yg sama dgn aku....
buat PAGE PALSU!!! 
wow..konsep ni paling senang dan logic...kiranya korang perlu buat satu page palsu yg sama dgn facebook,friendster dan lain2...dan lepas tu,kalau ada org masuk page korang....
PASSWORD KOMFEM DAPAT!!!
best kan??? aku dalam seminggu la kaji benda ni..cara2 nak buat page palsu ni....dan lepas berbincang dgn kawan aku (en. musadun<---------tengkiu2..hehe ),kitaorg pun bekerjasama dan buat benda ni sama2....
sekrang ni dah lama dah benda ni.....disebabkan aku dah bosan dgn benda ni..aku share dgn korang semua cara2 nak buat page palsu facebook ni....anggap sebagai ilmu kelemahan manusia..korang tgk Mark Zuckerberg tu...dia ni muda2 dan pandai buat facebook...tp dah panggil manusia,benda2 buatan manusia ni..mmg manusia ja tau kelemahan benda tu...dan kepada suami bini...mana la tau ada suami bini yg bertengkar sampai tahap nak bercerai lalu meruntuhkan rumah tangga hanya di sebabkan facebook....ble la manfaatkan ilmu hacked benda2 mcm ni.....hehe

first sekali~~~~~
yup..korang perlukan domain utk buat benda ni...kepada yg x tau,domain ni mcm "tempat di internet" utk korang letak page palsu korang tu...kiranya SALURAN utk membolehkan page korang tu masuk dlm internet laa.....jadi utk buat  benda ni..aku cadangkan korang pakai domain free ni:
korang click bawah page tu seblah kiri....buat free web hosting...yg tgh kaya raya,ada kad kredit...pilih la yg berbayar tu..muahaha...sign up dan buat web hosting korang(domain)..part ni susah sikit...korang try la..

seterusnya~~~
dan berjaya???? biarkan jap benda tu dan...
korang download benda ni dr laman web aku..cari part facebook palsu...
pasal blogspot ni xble upload file,jadi aku letak file yg perlu korang download tu di laman web aku...download dan simpan di deskop supaya senang utk step seterusnya...

dan habis download benda tu,buka web hosting korang tadi,sign in....


ni aku punya akaun..dah lama aku x pakai ni...nampak x part file manager tu??? tekan part tu..pastu korang akan masuk part manager web hosting,tempat korang nak letak file2 korang..contohnya,facebook palsu korang....hehe

kang kuar benda ni....ok..sekarang korang tekan part upload file tu...dan upload semua file yg korang download dr page aku tadi...jgn tukar nama file tu,biarkan nama benda tu index.htm,dan file kedua tu pun,jgn tukar juga....benda ni berkaitan satu sama lain....korang tukar satu,benda ni x akan dpt buka page seterusnya..konsep dia sama mcm kita buka buku,index tu ialah home,dan page bawah tu ialah page yg akan terbuka lepas korang tekan home tu di laman web yg korang buat...
upload semua..dan SIAP!! 

contoh domain yg aku buat..




yang ni aku dah mmg kosongkan dah..korang buka pun xda apa2 pun..hehe....sepatutnya kalau korang buka address ni,akan masuk ke page facebook palsu yg korang buat....
dan apabila orang sign in masuk page korang tu,bermakna org tu dah masuk pg page palsu korang....dan korang boleh la memperolehi password orang tu..
korang sign in balik webhosting korang,dan masuk buka part file manager,buka passes.txt...dlm tu ada username dan password orang yg masuk page korang...
dan satu lagi aku ingatkan,ni semua ATAS RISIKO sendiri..korang kalau nak try,ble try...dan kalau gagal,apa ble buat..hehe...dan satu lagi...
disebabkan korang gunakan DOMAIN FREE......webhosting yg percuma...diorg ni akan tutup page kamu bila2 masa saja,biasanya dlm 24jam......ikut nasib...so kalau korang
serius dlm usaha nak dpt sgt password mangsa tu...ada dua cara ja.....BAYAR DOMAIN TU...atau pastikan org tu masuk page palsu korang b4 110mb.com tutup page korang...
dan dr sini juga,korang pun ble laa sedar ok..yang kalau korang masuk facebook org lain,kena laa hati2..sebab sekarang ni...sistem dah makin maju,semua dah ble crack,hacked dan mcm2 lagi...
aku bg korang file utk facebook ja...yg korang download satu tu ialah coding page facebook...yg aku dah modified...kalau korang pandai coding2 ni..ble la buat sendiri page palsu korang...dan hasilnya...korang ble la buat page palsu friendster,yahoo mail dan sebagainya...
selamat mencuba~~~





No comments:

Post a Comment