FAKTA bout korea...

KOREA..negara paling popular di malaysia KOT...baru2 ni...rasanya la (pasal ERUL AF yg  bajet pandai ckp korea tu pun BAJET korea...smpai bila2 pun aku anti bdk tu)ohhhh...ni sampai aku buka radia era di korea pakai tnet pun le lagi dgr lagu korea..bajet nak dgr lagu malaysia update sikit......maybe bg yg xpernah datang korea..ataupun DAH prnah datang korea..korang mc xtau benda2 BESSSTTTT sgt pasal korea ni......cua korang try jalan2 di korea ni satu malam tanpa tidur...apa yg korang nampak ADALAH....jeng jeng KESAN ARAK!! 

  1. fakta 1st...org korea ni..suka mabuk malam2..aku xtau la asal..diorg ckp ble merapatkan silaturahim..ada point la juga..pasal time diorg minum tu..share semua rahsia2..kawan2 korea aku tu tiap2 minggu g mimum2 pastu muntah2 tepi jalan...pmpn jgn ckp la...klu ada kapel tu lg la..time tu la keluar ALL OUT kegedikan diorg....SETIAP MINGGU ...komfem akan lepak sekali punya la..mcm kita kat malaysia minum kopi...diorg lak minum arak+ muntah2..geli mampus aku tgk muntah colourful diorg tu..
  2. fakta 2nd...diorg ni..muntah2 pun..minum arak pun..esoknya..semua sampah sarap yg diorg buat..akan hilang bagaikan MAGIC..mula2 aku pun heran..asal aku balik malam,kotor gila anjing jalan raya tu...yela time mabuk tu mana la dorg tau diorg buang botol ke..kencing ke..muntah ke..buang sampah ke....rupanya2 tiap2 PAGI..SUBUH2 TU..ada pakcik makcik(pekerja.biasanya yg tua) akan kutip balik semua benda tu2..termasuk PUNTUNG ROKOK sekali..so CLEAN N CLEAR...
  3. dlu aku ingat harga arak korea ni mahal...rupanya cam beli botol cola besar ja..patut la kawan2 korea aku selamba ja ble minum...ops2..jual disemua tempat k...BENDA TU 100% cam COLA bg org korea...mcm xda beza arak dan cola
  4. ARAK ni digunakan dlm pelbagai jenis masakan korea....BABI tu jgn ckp la...lagi la berlambak...dlu aku pernah tanya kawan korea pmpn aku..napa nak makan babi? kenapa x makan daging lembu ja???? dia ckp" sebab lg murah dr dgg lembu" ..betul juga...jauh lebih murah..time tu bru aku perasan..kenapa DAGING babi leh jadi salah satu makanan popular didunia ni...SEBAB MURAH jak.....
  5. ops ni maybe agak hard..tp SEKS ni mcm benda yg open dikorea...bukan la aku ckp yg diorg ni le buat di tepi jalan raya..tp kawan aku relax ja tunjuk kondom sma aku..dia ckp dia lupa simpan..tertinggal kondom lam poket..aku senyum je tgk dia..1st time jumpa kan...budaya2...
  6. org korea ni...suka TINGGIkan suara..sikit2 nak marah...sikit2 nak teriak..pmpn pun sama jak aku tgk....tp satu yg bagus pasal diorg ni...diorg ni sentiasa berPOINT...KALO MARAH korang..means mmg korang layak dimarah la..
  7. ah...potensi kerja...14tahun lepas..kalu korang dtg korea ni..mcm datang china ja..tp sekrg..mcm datang jepun......TEKNOLOGI damn gila babx...aku pun terkejut gak...try datang tgk sndiri la...
  8. diorg ni SENTIASA ON TIME...kerja..apa2 benda pun la...maybe sebab setiap jam hp diorg...SAMA...COZ KOREA DAH setkan semua hp2 tu....mempunyai waktu yg sama...via satelit la..
  9. TNET korea ni damn laju..jgn ckp la..1mb 1second tu benda biasa..aku download movie 15 minit..relax jak...
  10. LELAKI KORE ni biasanya HENSEM..BADAN FIT...klu korang nmpk dlm tv tu..mmg mcm tu la..coz diorg ada program ketenteraan cam khidmat negara selama 2 tahun..komfem2 la badan fit..aku tgk bro2 yg dah balik dr program tu..fulamak..macho gla...takut seram sejuk pun ada gak time tgk...yg penting macho la..le memikat gay2 ...
  11. pmpn korea..SENTIASA berMAKE UP...mata diorg..perhatikan..pipi diorg..rambut yg lurus..PERFECT...jgn ckp la....mcm miss WORLD...sentiasa miss world...hahahah..nak buta mata aku tgk pmpn cantik hari2...
  12. aku xtau nak ckp apa lg.....hahah
apa2 pun org korea ni ada kebaikkan dan keburukan....byk je lg aku nak tulis tp tgh masak ni..kari aku pun on de may nak siap...lapar la..hehe...
korang klu datang korea tu....jgn lupa cari aku...hehe..bye

No comments:

Post a Comment